سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرداخت قبض تلفن ثابت

تلفن ثابت همواره یکی از ابراز های پر کابرد و ضروری در محل کار و خانه است به طوری که با ظهور تلفن های همراه و موبایل همچنان استفاده از تلفن ثابت پا برجا است. به منظور تسهیل فرایند پرداخت و مشاهده قبض تلفن ثابت ، امکان استعلام بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض تلفن در اپلیکیشن های پرداخت فراهم شده است. در ادامه نکاتی را در این باره ذکر می کنیم.


زمان تسویه حساب قبض تلفن ثابت

در صورت پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل توجه کنید که قبض پرداخت شده ممکن است تا 72 ساعت بعد تسویه شود.

 

نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت قطع شده

در صورتی که خط تلفن به دلیل داشتن بدهی، قطع یا یک‌­طرفه شده است، برای وصل فوری باید از طریق سامانه­‌های شرکت مخابرات اقدام به پرداخت نمایید.

 

 

  پرداخت قبض با خودپرداز

پس از وارد کردن کارت با زدن رمز عبور از در منو نمایش داده شده گزینه «پرداخت قبوض» را انتخاب کرده و نوع قبض را مشخص کنید. در دستگاه خودپرداز می­‌توانید با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و یا اسکن بارکد، قبض تلفن ثابت را پرداخت کنید.

 

پرداخت با تلفن گویا

در این روش برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت با شماره (0211818) یا (0212000) تماس بگیرید. پس از راهنمایی تلفن گویا، شماره تلفن و مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و قبض را پرداخت نمایید.

 

پرداخت اینترنتی قبض تلفن ثابت

برای پرداخت اینترنتی قبض کافیست وارد وبسایت شرکت مخابرات ایران شده و قبض میان دوره یا پایان دوره موردنظر خود را برای استعلام و پرداخت انتخاب کنید. سپس با وارد کردن مشخصات خط تلفن، آن را از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت نمایید.